پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

امام جمعه موقت تبریز گفت : خون سرخ شهیدان کربلا عامل احیا و ماندگاری اسلام ناب محمدی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با تشریح اهداف قیام اباعبد الله امام جمعه موقت تبریز : قیام عاشورا ، احیاگر دین اسلامالحسین (عله السلام ) افزود: نهضت عاشورا برای همیشه تاریخ ، اسلام را زنده و آن را ماندگار کرد و ما نیز باید با توان توان از اسلام حفاظت کنیم.
وی افزود: حضرت اباعبد الله الحسین (ع) برای احیای نماز، امر به معروف و نهی از منکر و ایستادگی در برابر ظلم  ظالم قیام کرد و باید همه شیعیان و آزادگان جهان از این فرهنگ حفاظت و حراست کنند.
خطیب موقت نماز جمعه تبریز  با بیان اینکه خانواده‌های شهدا بهتر می‌دانند که امام حسین (ع) و یاران وانصاراش چه مصیبتی را در کربلا متحمل شده اند، گفت:  باید از فرصت محرم و صفر برای حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی و پایداری اسلام ناب محمدی بهره بگیریم.
امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به انتصاب استاندار جدید آذربایجان شرقی از خدمات 4 ساله جبارزاده در مدیریت استان تقدیر کرد.
وی ابراز امیدواری کرد : استاندار جدید آذربایجان شرقی با تلاش مضاعف ،منشا خیر و برکت و خدمات شایسته برای مردم آذربایجان باشد.
آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم  به آغاز هفته نیروی انتظامی در روز های آینده اشاره کرد و با گرامی داشت این هفته از زحمات نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی قدردانی کرد.
وی افزود:  همه مردم باید با نیروهای امنیتی و انتظامی همکاری کنند تا امنیت و آرامش   بیش از گذشته در کشور حاکم شود.
امام جمعه موقت تبریز به روز جهانی سالمندان نیز اشاره کرد و گفت: پدران و مادران به عنوان بزرگان جامعه باید مورد احترام بیش از پیش قرار گیرند چرا آنان نعمت خداوند برای ما هستند.
آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم  روز آتش‌نشانی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد : آتش‌نشانان در حوادث مختلف حافظ جان و مال مردم هستند و در این راه با ایثار و از خود گذشتگی خدمت می کنند.

اخبار مرتبط :

خبرگزاری تسنیم : قیام عاشورا اسلام را برای همیشه در تاریخ احیا کرد

خبرگزاری دانشجویان ایران : عزاداری‌های محرم پاسخ محکمی به دشمنان اسلام است

خبرگزاری مهر : ضرورت همکاری مردم با نیروهای امنیتی و انتظامی در تاسوعا و عاشورا

خبرگزاری شبستان : سنت های اصیل عزاداری حفظ شوند

خبرگزاری جمهوری اسلامی : عزاداری های دهه محرم جوابی به توطئه دشمنان است

خبرگزاری فارس : مقابله با استکبار هدف اصلی قیام عاشوراست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 7 / 7 / 1396برچسب:, توسط میثم